مشاوره و انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ در مشهد

نتایج کنکور ۱۴۰۱ هم اعلام شد و حالا داوطلبان بسیاری به دنبال بهترین انتخاب رشته و تعیین دقیق مسیر آینده‌ی خود هستند.

چه خودتان در آزمون شرکت کرده باشید و یا فرزند و اطرافیان شما داوطلب کنکور امسال بوده باشند، حتما مدت‌ها نگران رتبه بوده‌اید. حالا نتایج اعلام شده و هر نتیجه‌ای که گرفته باشید، باید بهترین گزینه را با شرایط موجود انتخاب کنید.

شاید نتیجه‌ی خود را خوب یا خیلی بد بدانید اما هر رتبه‌ای راهی برای پذیرش در رشته و یا محل دلخواه خود را دارد. برای این منظور شاید به تنهایی نتوانید تصمیم بگیرید و حتی ندانید چه معیارهایی را باید در انتخاب خود لحاظ کنید که در رشته و محل دلخواهتان قبول شوید.

اما برای این کار همراه شما هستیم. با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی مشاوره به داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان، دپارتمان مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته در مرکز مشاوره پردیس مشهد، به مدیریت دکتر مروارید، بهترین انتخاب‌ها را با همراهی خود شما و برای شما انجام خواهد داد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و آموزشی در مشهد و یا خراسان رضوی، به سادگی می‌توانید با شماره تلفن مرکز مشاوره پردیس تماس بگیرید و در جلسه‌ی اختصاصی مشاوره انتخاب رشته شرکت کنید.

تلفن مرکز مشاوره پردیس: ۳۸۵۲۱۵۲۱-۰۵۱

نشانی: مشهد، خیابان چمران (جهانبانی)، چمران ۱۳، پلاک ۲۱

ما بهترین مسیر را پیش روی شما می‌گذاریم و با قریب به ۳۰ سال تجربه‌ی مشاوره تحصیلی شما را به بهترین رشته‌ای که علاقه دارید و متناسب با شماست راهنمایی می‌کنیم تا در بهترین دانشگاه ممکن به تحصیل بپردازید.

اگر داوطلبان سال‌های آینده و کنکورهای بعدی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هم هستید و یا حتی به عنوان یک دانش‌آموز دبیرستانی، می‌توانید از هم‌اکنون برای برنامه‌ریزی مطالعاتی کنکور و آزمون‌ها اقدام کنید.

دانشجویان کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی هم می‌توانند از این فرصت برای دریافت مشاوره‌ی اختصاصی توسط دکتر مروارید و متناسب با رشته‌ی خود استفاده  کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *